Jag ska aldrig släppa taget om er...

... Vanilj & Sockerpuff....




Mitt hjärta slog ett extra slag första gången jag såg er
Mitt hjärta slog i 190 när jag fick reda på att ni fanns kvar
Mitt hjärta var en lycko-bomb när jag blev skötare till er
Mitt hjärta skuttade varje gång jag träffade er
Mitt hjärta slutade slå när jag lämnade er, för sista gången...
Mitt hjärta krossades i tusen bitar den natten, när jag låg och tänkte på alla våra minnen
Allt som vi uppleft tillsammans
Allt vi gjort och allt vi hoppats på
Vanilj, ditt mullrande gnäggande när jag skulle lämna dig
Sockerpuff, din mule mot min hand och den underbara känslan jag fick av dig...
Jag hoppas på en fortsättning på vårt liv, tillsammans
Ett liv, fullt av lekar, promenader, ryktande och era härliga personligheter....
Era personligheter som gör min dag till en dröm, ett paradis
Trots era humör, älskar jag er, av hela mitt hjärta
Jag hoppas, att vi alltid kmr minnas varandra som dom vi var...
Som dom underbara hästarna med den otroliga ryttaren...
Dom 2 fantastiska, snälla ryttarna med dom otroliga ponnyerna...
Vanilj och Sockerpuff... Mitt hjärta kmr fortätta banka, så länge delen av er finns kvar i mitt hjärta
Och det kommer den göra, i all oändlighet. Föralltid.



Denna "dikten" skrev jag när jag mådde som sämst. Jag tog saken i egna händer, och blev ensam skötare till dom. Men sen flyttade jag tillbaka, ifrån stugan.. Och då bommades dörrarna, till farmtiden, igen. De vill säkert aldrig mera öppnas igen.. Inte för mig... Den dagen Sockerpuff rymde... Gick en stöt genom mig... Jag trodde allt jag hade fått lära mig hos Sofia, var allt jag skulle behöva veta. Men när han rymde, så hoppade mitt hjärta. Jag trodde allt var över. Men ägaren  bara sa att det var lugnt, och att vi gärna fick komma tillbaka. Men nu... Meddelandet... Det kanske är över nu..:'(



Men oavsett vad, ska jag ALDRIG släppa taget om dom... Mina underbara älsklingar...

Kommentarer
Postat av: Louise

Svar: Hihi, thanks! :) Han är ett svenskt halvblod. :)

2011-08-11 @ 16:36:41
URL: http://louiseoden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0