Hejsan svejsan i blåbärsbacken!

Det får bli ett litet mobilinlägg såhär på morgon och allt. Jag ska snart dra till skolan, närmare bestämt 20 över 8 eller något sånt. Ska träffa en från gamla skolan som börjat på den nya skolan med mig där. Henne ska jag träffa på skolgården. Vi får se hur det blir med uppdateringen idag. Jag går till klockan ett, sen så ska jag hem och väl hemma får vi besök. Trevligt trevligt. Igår kändes som den längsta dagen på mycket länge. Det som hade hänt på morgonen,kändes som ett helt annat universum! Coolt men scarry. Idag ska man få scehmat-och vår franska lärare varnade för att det skulle bli rörigt. VÄLDIGT rörigt. Så det ska bli kul o se HUR rörigt vår schema egentligen är. Får se sen hur det blir med att hitta till rätt klassrum... xD Chiao! //FelixiZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0