En tävling...

.. Som ni bara kan delta i här på min blogg eftersom jag har kommit på den och den handlar om min blogg.

Hur gör man?
1. Leta reda på det jag söker i frågan, här på min blogg
2. Skriv ditt svar på min fråga i en kommentar.
3. Vänta och se om du haft rätt. Om du har det, och även har en blogg, så kan du ha chansen till att få en länkning!

Frågan:
* Vad heter överskriften till inlägget där jag har skrivit en dikt, där de första raderna innehåller:
Jag bjuder in mig och smälter in bland folket
dansar stelt runt på golvet
Jag vet att jag aldrig kan få dig
Även om det är det jag försöker lura i mig
Jag hatar alla som tror dom är nåt


Klura på den, kolla runt här på min blogg, och gissa sen!:D



Bilderna är överförda!:D Ska lägga upp de nu- om inte internet krånglar som det gjort hela tiden nu...:/

Kommentarer
Postat av: HANNAH / SPOINK

sv: ja precis! Skolan är ju en del av llivet!

2011-08-14 @ 21:29:22
URL: http://spoink.blogg.se/
Postat av: PONNYSKRUTTARNA - sandra

Dikter... heter namnet till inlägget! :D kram

2011-08-16 @ 09:24:48
URL: http://ponnyskruttarna.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0