Cody Simpson...(Y)

Sitter här och lyssnar på Cody Simpson- On My Mind, heter låten.
Skolan idag har varit hyfsad. Vi var vid havet med sjuor åttor och nior. Vi hade olika stafetter och hade ganska tråkigt, man blev snabbt uttråkad. Ska snart sticka iväg med min kompis från gamla skolan. Vi ska iväg och träna;) Vi har haft uppehåll nu ett tag, har liksom inte hunnit. Men nu ska vi ta tag i det hela!:)
Imorgon börjar skolan tydligen redan klockan kvart över 8. Jag ska träffa en kompis på skolan 10 i åtta. Vi ska fixa skåp till henne;) Jag fick mitt i fredas, så imorgon blir det att inreda det och fixa det rent och snyggt!:)
Ska försöka lägga över lite bilder på datorn senare också;) Allt för ER skull!!(Y)  //Felixiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0