Bloggen får alltid ta stryk

Bloggen får tyvärr alltid ta stryk och all skit!:O  
Imorrn så sticker jag iväg med skolan på nåt läger. Har ingen som heslt aning varför det ska vara bra för. De säger att vi ska dit för att" lära känna varandra". Jahopp. Då åkte man på det... Imorgon ska jag somsagt vara med klassen hela dagen, och i övermorgon ska jag tillbaka hit till bloggen!!:D Längtar redan efter er<3
Eftersom uppdateringen vart rent ut sagt USEL, har jag förberett en BILDBOMB. Jag hoppas ni gillar bilder och antar ursäkten. Ursäkten för att jag vart usel- riktigt usel- på att uppdatera och skriva inlägg och lägga upp bilder.
Men nu får ni det ni alla väntat på(hoppas jag iaf). Nästa inlägg och ni blir på bättre humör igen, höh? :)
Ska försöka blogga så mkt jag kan sen när jag kommer hem. Mitt liv har blivit annerlunda sen jag började blogga. Visst, jag kan absolut inte skylla på att det är skolan som påverkat min blogg, för den är väl upp till mig, hur jag vill ha det? Fast, det är klart, läxorna först, sen datorn och denna underbara blogg.
Nu gasar vi på med BILDBOMBEN tkr jag! :D  Ha´re! //Felixiz



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0