Det var länge sen!

Heej!!
Det var mkt länge sen, jo tack, jag vet. Men jag lovar, att nu kommer jag verkligen skärpa mig. Ibland kommer det väl bli att jag inte kommer kunna blogga(som nu i helgen, valborg, ni vet).
Under lovet(en vecka sen ungefär)hade jag det skönt. Jag slöade mest. Vilade ut mig, men var på historiska ställen också. fantastisk upplevelse blev det också på lovet. Denna veckan har vi i skolan bara planerat lite saker, och kollat vad som ska hända i nästa vecka. I söndas lyckades jag ÄNTLIGEN galoppera!!Jag är såå himmla glad!!
Jag har misslyckats nu i nästan 3 år, och det känns så gött, att kunna galoppera, utan att känna att man är rädd. Jag har ju trillat av hästen upp till 3 gånger, och efter det har jag inte vågat galoppera. Känns overkligt att galoppera, men såå himmla skönt! jag bara lääängtar till söndag! Nizzan är världens sötaste, och bästa häst. Det kvittar vad andra säger om sina hästar, Nizzan är den härligaste hästen! Han är så snäll, begåvad och vi är som tvillingar, vi förstår oss på varandra på ett fantastiskt och sagolikt sätt. Åhh, vet inte om jag klarar av att vänta!
Men såklart har jag inget val... Jag har mest läst denna veckan, hittat en superbra bok som heter Vampyrens Märke skriven av P.C CAST & KRISTIN CAST. Dom som har läst Twilight böckerna säger att denna serien- House of Night- är dubbelt så bra som Twilight! Så om du gillar Vampyrer, kärlek och spänning- mördande spänning(som man brukar kalla det)- så börja läsa den serien! Du kommer defenitivt inte ångra dig!
Jag har skrivit lite på min egna berättelse(som jag skriver för skoj skull) också- Horse Power- Denna veckan. Jag blir väldigt glad av den för den påminner mig om saker som gör en glad och man vill bara skratta när man tänker på Horse Power!
Idag är planerna så att jag såklart ska fira Valborg- ingen aning hur- men sen ska jag vara med en kompis.
Så dagen blir väl okej, rolig och som en normal Lördag kan man väl säga. Ha det gött!    //FelixizVisst är våren härlig??Tita bara på blomorna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0