Some days are good, others are bad

Som en förlängning på helgen får jag en extra dag ledigt idag..!:) 
Känns gött, ska ta ikapp saker jag ligger efter med i skola och göra alla skolans läxor så jag kan ha roligt resten av veckan, sen ska jag sätta mig och skriva på boken. Saknar den..<3 


Tänkte sätta mig ner med lite tv serier och kolla ikapp också ;) 
Aporpå TV, såg ni William Spewtz på SVT Play igårkväll?!:D 
Det gjorde jag i alla fall, och.. Vad mer kan jag säga än att jag har fått en ny favorit "serie" att följa?;) 

Kommentarer
Postat av: Ebba M

SV: Åh tack snälla! Jag brukar bara ändra lite kontrast ibland ifall det behövs, samt lägga till vissa filter för att få en lite "gammal" effekt eller vad man ska säga :-) supertack!

2012-09-24 @ 08:04:06
URL: http://iphotography.blogg.se
Postat av: Angela:)

William spetz är jättebra!
Tipsar att lingonveckanvideon är jättekul;)
Hoppas att du har en bra dag!:)

2012-09-24 @ 10:45:03
URL: http://angelassida.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0