Next: Jogging


Blir att ge sig ut och springa nu, efter en ganska jobbig dag. Ska bli skönt att komma ut och röra på sig(en känsla jag aldrig trodde skulle kunna kopplas ihop med just träning). 

Igår var internet segt och kon kom upp på bloggarna jag skulle svara på. Gaanska störigt, eftersom jag skrev typ en sida med kommentar och så postade jag och så kommer den där KON upp, och jag blir så j**la förbannad, skriver om igen och så kommer KON UPP IGEN. Så jag kanske inte skickade några kommentarer alls igår, fast jag ängnade typ tjugo minuter åt att just en kommentar. Så störigt. Jag tar tag i det idag, så ni vet varför det varkom kom inlägg eller svar på era kommentarer igår. 

Aja. Nog talat. Jag drar mig ut med bästaste vännen en runda, vi ses snart igen. Brb. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0