I <3 Converse


Ja mina inlägg är vääldigt slumpmässiga; ena handlar om majs och den andra kommer upp med bild på sko.. Som sagt, väldigt slumpmässiga-random med andra ord. 

Idag hade jag tänkt vara duktig och göra det som jag aldrig annars orkar eller vill göra. Igår kväll satt jag med läxorna för att få de gjorda. Blev klar med nästan allt. Har bara hälften kvar av matten,SO:n och ´slöjd-läxan´. Så det känns bra ;) 
Tänkte även sätta mig ner och skriva. Var längesedan nu, tyvärr. Så jag ligger efter med sisådär 50-100 sidor.. Hehe. Aja det går fort att skriva 10 sidor(1-4h..?) så det är bara att fortsätta kämpa..! 

Vaknade med snuva, rosslande hals som även pep. Alltså fick jag hoppa över ridningen idag :/ Aja, bäst att försöka bli frisk istället. För det har bara blivit sämre med min förkylning- nu är jag genomförkyld. Har nu vart sjuk sen i fredags.. Hoppas jag blir frisk till skolan börjar iaf(vilket ser ganska mörkt just nu- skolan är imorgon liksom)..! Hoppas ni håller er friska och får en fin söndag :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0