A Day With You


Idag vaknade jag och kände mig mycket friskare. 
Stack till HÖÖKS och handlade lite nya ridgrejer. Tex så var både hjälmen,västen och byxorna för små haha. Efter det åkte jag till min kompis och vi gick på Loppis. Hittade några ramar till min fotovägg och vann även en påse nötter ;) Drog lotten, nr.107. Skänkte även lite pengar till barnen i Afrika(eftersom alla pengarna gick dit). Känner mig glad *Happyface* :) 

Har fortfarande lite ont i halsen så tänkte göra lite te och krypa ner under en filt med en bra bok och lyssna på musik. Sen blir det att fixa tavlorna till fotoväggen- resultatet kommer senare..!:) 
Hoppas ni också haft en bra dag!:) 

Kommentarer
Postat av: josefine ♔

Sv: Kul att du gissade! Svaret kommer upp antingen lite senare eller imorgonbitti! :D

2012-09-01 @ 20:26:11
URL: http://jjjoosefinee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0