Sverige!

Ja det är lite hopplöst med bloggandet för tillfället.
Antingen har man brist på bilder och får ta Arkivbilder, då uppdateringen är bra, eller så har man MASSOR med bilder- men brist på tid så att bloggen får ta smällen, igen.

Igår hade jag en underbar dag!
Igårkväll var det ESC, jag satt i vardagsrummet med my parents, satt klistrad framför datorn och twittrade och höll på med mina goa vänner!
Herre..Gud.. Jag hejjade på Sverige, SÅKLART, men även Tyskland och SVERIGE vann!
Åh så GLAD man är!

Kommentarer
Postat av: Patricia♡

Hoppas du har njutit av helgen ordentligt:)

2012-05-27 @ 16:39:21
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0