Solen är tillbaka- för att stanna!


Yaz!
Bilderna är överförda, de kommer upp så fort detta inlägget är klart!:)

Idag är en RIKTIGT varm dag! iPhone- appen säger runt 22 grader, Android- appen säger 25 grader, tidningen 26 grader.. Vill ni veta? Det är INGET av de! I SKUGGAN är det här 28 grader! Då är det ju utan tvekan över 30 grader i solen!:D
Tror inte hela Sverige har det såhär underbart, så jag Borde ju sola, men nu är fallet så att jag HATAR att sola.. x) Jaja, kanske kan man sitta ute och läsa iaf- i skuggan.

Dagen idag var väl sådär. Efter tredje lektionen; lektionen innan lunch, fick jag jätte ont i magen. Jag mådde inte alls bra. Jag mådde illa när vi skulle till matsalen och äta och åt bara några få makaroner och två små köttbitar och lite vatten. Var extremt hungrig, men bara av att se mat, känna dofterna.. Usch vill inte ens gå in på det.
Jag tvingade hur som helst mig igenom mat-momentet, skulle sedan ha SV.
Tvingade mig igenom det också. HEMSKT. Jag kunde inte sitta stilla, jag svettades något OTROLIGT, var kallsvettig och mådde förskräckligt illa.
Klarade inte av sista lektionen så fick gå hem. Hemvägen var fruktansvärd.
När jag kom hem satte jag mig i soffan med ett glas vatten och vilade, gick över efter en halvtimma. Nu mår jag prima igen!:)

Kommer snart ett inlägg med alla bilder! HÅLL UTKIK!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0