Rikigt varmt

Perfket båtväder!
Vill verkligen ut och åka båt, vågorna runt omkring en, måsarna, det mörka, mystiska havet låångt därnere.. <3
Saknar båten, det gör jag verkligen..<3


SOL idag igen!:D
Heelt sjukt, man blir skitvarm och det går inte ens att ha T-shirt; t.o.m det är varmt!
Slår vad om att det är varmt med även bikini!
Hade en chill dag idag, redovisade, nöjd och hoppas min lärare också är det :)
En sak som är överstökad ;) Tränade till engelska provet också med Feffe, gick riktigt bra!:) Hoppas jag får ett bra resultat på engelska provet, kan ju det mesta, ja, det vi har haft i kapitlet iaf :)

Vill bada..<3
Ska se om jag kan fixa lite fina inlägg till er, men liite svårt då jag helst vill sitta ute ;)
Kom gärna med önskemål om vad ni vill läsa om!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0