I Will Never Forget


Jag kan fortfarande känna dofterna..
Daggen i gräset, solen som höll på att gå ner..
Syrsorna som förberede sig för att börja spela..
Lite kyligt i luften, spänning hängande i luften..
Ögonblicket då jag såg de.. Jag reagerade ungefär såhär; Naww..!
Jag tog såklart foton, och hälsade på de.
Urgulliga!
Jag minns när jag och min kompis nästa dag gav oss iväg och hälsade på hästarna igen..
Senare fick vi även ett "jobb", då vi fick komma när vi ville och borsta de och ta hand om de i de stora hagarna. Jag fall genast för Sockerpuff.. Vanilj var ju lite argsint.
Sockerpuff förstod jag ju varför han var som han var.. Stackare..

Jag ska aldrig glömma, Kommer aldrig att glömma... Ett minne som etsar sig fast, vill aldrig släppa..
..Nej jag kommer inte tillåta att det försvinner... I Will Never Forget..

Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Allt bra med dig ikväll då? =)



Fina hästar btw =)

2012-05-14 @ 22:17:07
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: anna

okej jo min gårdag va bara bra :)

2012-05-15 @ 13:08:25
URL: http://annamarialarssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0