Hiss/Diss

HISS

Jag vill HISSA idrotts lektioner som inte blir som man tänkt sig.
Idag hade jag tänkt mig att springa ute i regn och gyttja
- istället blev det fotboll(som jag annars hatar), men jag gjorde faktiskt mer än 2 mål! Det är riktigt bra, för att vara mig! Var även väldigt pigg idag.
Jag vill även HISSA
snygga kläder med matchande coola smycken!

DISS

Jag vill DISSA folk som man bestämmer med, men som inte hör av sig.
Det händer mig lite då och då, och alltså
inte så konstigt att man blir irriterad.
Vill även DISSA bin och äckliga kryp.
Flög in en geting i mig när jag cyklade idag, och dess vingar snuddade vid min hand; brände till lite och lät inte så värst trevligt.. Usch nej, stor DISS till äckliga sommarkryp!

BILDERNA ÄR TAGNA AV MIG OCH FÅR INTE KOPIERAS!

Kommentarer
Postat av: anna

sådant suger hårt! ja smsa en polare vid två åh har inte fått svar då får man ju smått damp i stortån :P

2012-05-16 @ 17:52:42
URL: http://annamarialarssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0