Godmorgon!

Godmorgon!
Vaknade idag av fågelsång och en bländande sol, härligt!
Idag blir det att sticka iväg och rida..! :)
Har längtat såå..
Förra söndagen var jag ju heelt slut efter att ha kommit hem runt 2/3 på natten då jag suttit på ett plan från Turkiet. Så kan det gå.

Lite mulet nu, men jag bryr mig inte så mycket om vädret.
Får gärna vara uppehåll medan jag rider, men sen bryr jag mig inte om det är sol elr molnigt, eftersom jag bara ska sitta med läxorna idag ^^
Hoppas ni fick en underbar Lördag, och att er Söndag blir bättre och underbarare! :)

Var tvungen att ha något enfärgat i bakgrunden för att bilden skulle fokusera på lövet.. Hahha, älskar verkligen att fotografera droppar!^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0