Gjort läxor, joggat och haft en Onsdag

Var ute och sprang.
Gick bra, var väldigt skönt :)
Tog en kall dusch, som faktiskt var väldigt härligt :)
Sen satte jag mig med läxorna, kollade igenom Kemin och kollade på kemiska beteckningar; PB=Bly, AU= Guld, FE=Järn osv. Så jag är gaanska säker på det nu.

Sitter nu och ser på TV, ska även läsa ett tag :)
Imorgon är det idrott. Om det inte är att man ska springa elr så, så är det ganska härligt. Men antagligen blire springande nere i skogen.
Har även skollopp på fredag, pallar inte.. Iaf, efter skolan blir det roligt!:)
Ha en fortsatt bra kväll!:)

Vill iväg och rida igeen...!
Saknar Nizir så hiimla mkt..<3
När jag sprang idag kände jag stalldoft- en av världens goaste dofter, och jag fick mer power och kunde springa "obehindrat", det var inte ens jobbigt!
Önskar den doften kunde finnas där varje dag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0