En hel dag i GBG

Har vart i GBG hela dagen, firade min lill-kusin som fyllde 7 år!
Är nu hemma, helt slut och trött.
Har egentligen en del läxor att göra, men jag tänkte vila ett tag först ^^
Loreen vann ju igår, som de flesta av er redan vet, och idag fick jag en jättestor POSTER på henne i ett regn av snö och paljetter när hon tog hem segern!
Nu sitter den uppklistrad på min garderob!:)

Ska ta det lugnt ett tag innan jag sätter mig och gör en del av läxorna.
Fick förtidiga födelsedagspresenter idag!:D
Riktigt glad, kommer bilder på onsdag på de jag fick :)
Kuligt att fylla år ^^
Imorgon ska jag och pappa titta på systemkamera till mig :)
Hoppas ni får en fin kväll!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0