En dag Full med härliga ögonblick!♥


Arkivbild

Haft en UNDERBAR dag med GÖSKÖNA Zozzo!
Var iväg på Köpcentrat för att köpa en snygg klänning till skolavslutningen om 1 månad, men eftersom jag inte är en klänningsmänniska har jag jätte svårt för att hitta någonting..
Gillar mer långbyxor och T-Shirts; och färger är inget jag direkt gillar..
Så det var näst intill omöjligt att hitta ngn kläning, och jag kom hem tomhänt..
..MEN jag köpte faktiskt liite saker; lite andra förutom kläder, och snart kommer det upp bilder på inköpen!:D
Hoppas ni haft en go dag, hörs snart!

Kommentarer
Postat av: Sara

SV: sent svar men jaa jag har haft en toppen dag! :D DUDÅ?

2012-05-17 @ 20:13:56
URL: http://sarafloijer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0