Sluta tidigare


Fick sluta tidigare idag eftersom mentorstiden var inställd och för att vi blev klara med proven c:a en timme tidigare.

Vi hade SO prov och de var vädligt enkelt! :)

Hoppas på åtminstone ett B, men man vet ju aldrig.. ^^

SO är inte så vårt, iaf inte Religion.

Vi skulle egentligen sluta halv 12 nån gång, men eftersom jag blev klar redan c:a kvart i 11(elr nåt) så jag stack hem då.

Har suttit med bloggen sen jag kom hem, och fått hjälp med det nya.

Ja ni såg rätt!

Bloggen ska förändras en del just nu, eftersom jag har haft samma design i ett helt år- och inte bytat en enda gång.

Så här ska vi variera lite!;)


Kommentarer
Postat av: Dessan :'3

sv: hemma och sjuk sj? :)

2012-03-23 @ 12:23:45
URL: http://gremlindessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0