Lite snabbt inlägg


Lite fullt upp just nu. Ska träna ikväll igen, lite tidigare vilket resulterar till att jag både har ingen tid innan och att jag har mycket tid efter träningen.
Så jag ska försöka hinna med ett o annat inlägg efter träningen ;)
Igår var en hyfsad dag, den var OK helt enkelt.
Idag har vi sista lektionen bild, vilket jag diggar starkt<3
De andra lektionerna är mindre roliga... *SUCK*
Först engelska- speach- sen SO.. Efter det engelska igen eller nåt... Kanske NO.,.
Efter det är det lunch och sen är de håla och sen är det bild..
Ja, mitt schema det alltså..
Jaja, jag måste sticka iväg nu, men håll utkik efter inlägg lite senare! :)
Kram från Felixiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0