Extremt lite tid


Ingen tid till varken blogg, kompisar fritid- eller ett LIV.
Jag pluggar pluggar pluggar, var tvungen att hoppa över träningen iväll pga att vi har prov imorrn..
Jag har försökt nöta in allt tills imorrn, och jag kan väl säga såhär: Jag har aldrig haft såhär svårt för engelska.
Ovanpå allt det här elendiga ligger jag alltså back med min sömn och mår allmänt dåligt.
Fryser och blir yr med jämna mellanrum.
Jag gör så gott jag kan för att allt ska gå OK, men det är inte lätt..
Jag försår inte NO:n, engelskan är nåtsånär som grekiska och jag börjar bli hungrig igen fast jag åt för bara några timmar sen..
Usch eländigt.
Jaja, jag får krya på mig, ska försöka fixa klart engelskan nu(fastän jag,enligt mig, redan är klar..).
Ikväll tänkte jag göra lite övningar som vi brukar göra på träningen för att få träning trots att jag inte är där.. ^^
Ha en bra dag<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0