En Söndags Kväll


Idag skulle jag egentligen iväg och rida på underbaraste hästen min men eftersom jag inte hade nån som kunde köra mig så blev de inte av.
Så jag får rida nästa söndag igen, då jag även ska blogga extremt mycket om hästar.
Ska försöka att plåta en och annan häst oxå :)
Ser verkligen fram emot detta..^^

Jag kommer inte blogga så mycket mer ikväll, och imorrn är jag ganska upptagen, men jag ska göra mitt absolut bästa, promise<3
Sov så gott alla älskade bloggnissar<3

Och ännu en gång, TACK till alla er som ställde upp i tävlingen här på bloggen! :)

Kommentarer
Postat av: Linda

nej man gör en lägenhet på sidan och sen röstar folk och vinner man får man 5000 kr på den sidan och jag behöver verkligen pengarna:D tack!

2012-03-18 @ 20:03:05
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros
Postat av: Ronja

Aww :)

Kram

2012-03-18 @ 20:05:33
URL: http://lifebykojja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0