Sveriges Nationaldag

Hade väl inte världens bästa dag igår..
Idag mår jag bättre och hoppas att även dagen blir bättre än den igår.

Igår var jag bortbjuden hos bekanta. Var riktigt trevligt, dock hade jag haft en lång dag och efter 12 blev jag riktigt trött. Satt iaf kvar till runt 2 på natten och kom hem runt 3.
Sov sen idag till klockan halv 11... Ovanligt men jag förstår ju att jag måste få sova om jag somnad klockan 3 på natten ;)
Kvällen gjorde det dagen inte ville, och helheten av dagen blev ju fine.
Var ju trevligt att träffa de vi var hos, det var så länge sedan.

Idag har jag inga speciella planer. Det är "Svenska flaggans dag", Sveriges Nationaldag.
Rätt trist väder så blir väl att jag får åka iväg till någon kompis- förmodligen ska jag träffa Zozzo.
Trevligt trevligt :)

Lite nervös inför skolavslutningen.. Typ bara SEX DAGAR KVAR! Heelt sjukt..!
Men rolig, såklart!:)
Vad ska ni ha på er på skolavslutningen?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0