Nytt System

Det har kommit ett nytt system med Blogg.se. När man ska kolla kommentarer och översikt mm är det helt annorlunda. Jag har inte lärt mig allt ännu, och det intrycket jag har just nu är att det inte känns lika bra som det förra systemet- men än så länge är det upp till bevis.

Jag var idag och kollade varför min allergi blivit värre och varför mina allergi mediciner inte hjälper så mycket. Då fick jag veta att jag använder nässprejet på fel sätt och att det därför inte hjälper så mycket. Tydligen så går det inte att fixa allergin på något bättre sätt. Jag fick reda på att jag hade allergi någon gång i höstas då jag prick-testade mig. Nu på sommaren har allt förvärras och nu när jag även har lite förkylning(hosta) så blir det lite värre. Men jag hoppas att jag blir frisk från hostan snart och känner mig lite piggare. Var vid havet igår, och den täppta näsan blev frisk och jag kunde svälja igen utan problem och hostan var nästan helt borta. När jag sen tog bussen hem igen så förvärrades allt och näsan blev täppt igen och halsen började pipa.

Idag har jag inga speciella planer, får väl vänja mig vid det nya systemet, fixa lite inlägg till er läsare :) Och sen läsa och städa och kanske pyssla..
;)

Jag vet inte om ni har märkt det men texten är inte sig lik- sry for that, men det är inte mitt fel ^^

Kommentarer
Postat av: Fanny

SV: Yes, eller ska på ett möte senare idag bara :) durå? :)

2012-06-20 @ 10:44:07
URL: http://ponnyekipagee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0