Inköpen 6/6-12

Jag och Zozzo stack idag iväg till Köpcentrat.
Dels så behövde jag köpa tights och kofta till skolavslutningen och dels kände jag för att handla idag, liksom Zozzo, så vi tog alltså och åkte iväg till Köpcentrat.
När jag ska handla blir det antagligen bara böcker, smycken eller annat grejjs.
Och så blev det även idag.
Dagens Inköp:
* Två rullar tråd till smycken
* Två påsar med ´smycken´till smycken
* En förpackning häftmassa(tro mig, jag är i stort behov av det)
* Bok: Liv & Lovisa- Emma Granholm
* Superklister

* Ring, motiv: Klor

Sen köpte jag även lite annat grejjs som ni kan se på bilderna; tictac x3, klubba samt dricka.
Hahha x) Direkt när jag kom in på Köpcentrat kände jag att jag var alldeles torr i munnen och fick gå in och handla vatten- och då blev det även lite att mumsa på som hängde med >.<
Hoppas ni haft en bra dag, chiao!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0