•Genomfrusen•Trött•Uttråkad•

Genomfrusen. Trött. Uttråkad.

Härligt ju!
Kom dit, spelade minigolf där jag kom näst sist och sen käkade jag korv med kompisarna och åkte sen hem igen. Hm, lönt? Nu är jag väldigt kall eftersom det bara var några grader över +10 elr ngt, och sen var vi vid havet så det blåste ju en hel del också..

Nu tänkte jag borra ner mig och läsa och se på film!
Sköter bloggarna idag, går hyfsat bra :)
Hade behövt åka till bibblan också, men neej, det varken orkar elr hinner jag.
Så det får bli att läsa de böckerna jag redan har.
Hittade även en grym låt, som är en sån där slapplåt, lagom på något sätt.
Önskar er alla bakom skärmarna där ute(mobil elr dator) en fortsatt bra dag!:)

Kommentarer
Postat av: Majken

Fin Bild!:)

2012-06-04 @ 12:51:18
URL: http://majkenlinnea.blogg.se/
Postat av: Ida

Ha en bra dag! ♥

2012-06-04 @ 14:11:53
URL: http://idahtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0