En sån där lyckad dag

Idag har vart en över förväntad lyckad dag!:)
Jag var med min kompis och vi skulle egentligen se Ulrik, men så kom vi det och det var bara barn där, barn som i "barn-3-till-9-år"-barn. Yeey..
Så jag och min kompis gick hem till mig igen och när vi kom till skolan så började det ösregna.. Så vi kutade in till mig och var där tills vädret var OK.

Min familj- som ändå skulle iväg en sväng till en marknad, körde mig och min kompis ner i stan där vi handlade lite böcker(jag är i STORT behov av böcker just nu, får ju aldrig heller tid att köpa ngra).
Sen skulle vi ju kolla på Bio.. Det blev ett visst missförstånd.
Vi hade kollat på en biograf´s hemsida där den filmen fanns, dock inte i den här staden och kommer inte förrän om TVÅ veckor.
Och den där biografen vi hade kollat på finns typ 4-8h bilfärd härifrån.. Hehe, lyckat.
Så vi tog bussen hem igen.
Hemma kollade vi på film och sen stack min kompis hem.

Efter det gav jag mig ut och sprang med Lilly.
När vi vart i skogen i typ 10min började det åska..
..Och ja, ni som känner mig VET hur RÄDD jag är för just Åska.
Så jag satte händerna för öronen och vi tvingade oss att springa trots allt.
Det gick väl bra.
Allergin gjorde ju så att jag inte kunde prestera lika bra.
Fick inte så mkt luft och i slutet pep det från lungorna. Men min allergi ska ABSOLUT inte få sätta stopp för min träning,NO Way!

Imorgon taggar vi RIDNING!:D

Ah..<3 Hoppas och hoppas inte vi ska hoppa..
Förra gången höll jag ju nästan på att åka av, är ju inte så bra på det hehe ^^
Ha de!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0