Allergiattacker och mardrömmar

Godmorgon!
Igår blev det bara "Bild-bombs- inlägg". Hoppas det gick bra, hade inte så stor lust att blogga igår ;)

Idag är planerna att gå på Bio med min kompis och se LOL, har fått bra omdöme så vitt jag vet och det var länge sen jag såg någon "ungdoms-film", ser bara skräck nu för tiden; ja och kanske någon enstaka action film.
Ja, så då ska jag alltså se Bio.
Hade tänkt sticka ner i stan också; är någon marknad där också.
Det är även nån grej med Ulrik här i staden, så han ska uppträda ;)
Hade velat se honom, men tror jag skippar det.. Ja jag har redan sett honom uppträda någon gång förut ^^
Sen är det även nån "potatis-fest" ute på lannet, hade velat gå.. Men men, får se hur det blir med det...

Igår kväll fick jag en allergiattack. Vaknade av att mamma kom in och sa att jag låg och hostade. Visade sig då att näsan blivit täppt och munnen alldeles torr...
.. Så jag låg vaken i lite över 1h tror jag..
..Efter det drömde jag en hemsk mardröm, för andra gången i rad den här veckan..
Usch, hatar mardrömmar..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0