Tror mina fötter kommer hämnas på mig

Tror mina fötter är fruktansvärt förbannade på mig haha. 
Igår gick jag från 13-23. Idag gick jag från c:a 14-20.00. Tror faktiskt de kommer att hämnas. 

Var på marknaden idag, hittade ingenting alls. Var samma igår. 
Tänkte köpa neon armband men sen insåg jag att jag bara kan ha det på fester- och kanske inte ens då. Och fester, det går jag väl inte på varje vecka precis, och jag vill ha något jag kan använda när som, tex i skolan. 
Så det blev inga inköp idag. Både skönt och tråkigt. 
Att vara ekonomisk och sparsam är roligt ibland :) 

Har fått upp nya ögon för det tuffa och ursnygga bandet DBA. 
Kan typ inte få nog av de *-* 
Heelt käär... ♥
Underbara boys som just nu, right now, äger mitt hjärta ♥

Ääpple ^^ 

Kommentarer
Postat av: Sandra SG

Sv: yes jag hAr problem nästan var dag jag med. Och det där med att de stog fel med appen hände mig med och jag tänkte samma som du då!

2012-07-28 @ 09:05:08
URL: http://saaandis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0