No sun :(


Bad bad bad väder... 
.. The sun is gone..! 

Idag var ju egentligen planerna att sticka iväg till en kompis och kanske bada och sola, men nej nej, ingen sol = inget badande och defenitift inget solande. 
Får höra med henne vad man ist kan göra.. Vad hon känner för att göra idag. 

Imorgon börjar uppdateringen bli dålig, ska försöka mobilblogga. 
Den dåliga uppdateringen ska hålla på i lite mer än 2 veckor. 
Kommer inte bli några vackra inlägg, men jag gör mitt bästa..! 
Men idag är jag iaf här med datorn till hands och ska även nu göra mitt bästa! 
Hoppas ni får en fin fin dag- med eller utan sol- så hörs vi senare! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0