A Nice Day



Har haft en Underbar dag♥
Var i stan med Sanna och köpte lite nya smycken. 
Jag ville ha mer my style så jag gjorde om armbandet jag köpte(bilder kommer imorgon) och det är bara såå min stil♥
Jag köpte även ringar(3 st) som jag matchar armbandet med. Sjukt nöjd med hela dagen. 
Satt i slutet av dagen ute vid vattnet och njöt av det underbara vädret med Sanna. 

Det är en underbar kväll. 
Imorgon taggas fullplanerad dag. 
Ska  lägga upp lite bilder imorgon från veckan :) 
Hoppas ni haft en bra dag i det fina vädret, see ya :) 

Kommentarer
Postat av: Sandra SG

det är gina tricots nya! jag tycker dem funkar as bra faktiskt :P

2012-07-26 @ 08:39:12
URL: http://saaandis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0