Värre än någonsin..

Jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen.
Jag har inte haft tid, vilket är väldigt uselt. Hinner bara blogga på helgerna, främst söndagarna. Mycket med plugget just nu.. :(
Om det inte är plugget är det alla mina aktiviteter som jag fifflar med just nu. Antingen eller...
Jag förstår inte hur de kunde bli såhär, jag som brukar skriva minst tre inlägg per dag- då det nu bara har blivit knappt två inlägg(inte ens ett igår).
Jag ber om ursäkt läsare, jag SKA verkligen försöka skärpa mig.
Proven kommer i ett just nu- ett imorrn- så fullt upp är det helt klart! :(
Fått massor med kommentarer, men dom hinner jag inte svara på.. :(
Jag får göra det imorgon då jag säkert får en liten stund över, efter skolan och efter träningen och efter läxorna...
Men jag ska försöka nå det målet, att verkligen BLOGGA imorgon! :)
ÄLSKAR ER AV HELA MITT HJÄRTA♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0