Utmanad!

1) Vad gjorde du för 10 år sen?
Oj.. Ingen aning.. Var då 3/4 år, så jag gick väl på dagis eller nåt.. >.<

2) Vad gjorde du för ett år sen?
Ett år tillbaka gick jag i sexan och var en vanlig tjej som gick på ridning och kämpade för att nå mål efter mål.

3) Fem Snacks Du Gillar
* Såna där dill snö-flingor i chips
* Potatis chips med dill
* Såna där ostbollar..
* Vet inte riktigt

4) Fem Sånger Du Kan Hela Texten Till
* Lucy- Skillet
* Comatose- Skillet
* Why- Marny Kennedy
* What Are Words- Chris Medina
* Just So You Know- Jesse McCartney

5) Fem Saker Du Skulle Göra Om Du Blev Mångmiljonär
* Köpa en häst
* Resa till Irland/ London/ Norge(har aldrig vart där och vill gärna dit)
* Köpa ett lager med c:a 10-15 skor
* Spara till framtiden
* Köpa en gård

6) Fem Dåliga Vanor
* Stressad i onödan ibland
* Ibland Extrem beslutångest
* Att gå upp klockan sju när det är lov eller lördag/ söndag
* Rädd för saker som tex att bryta mot oskrivna regler
* Att inte kunna städa utan att prata i telefon eller lyssna på låtar jag redan hört

7) Fem Saker Du Gillar Att Göra
* Rida
* Skriva
* Vara med vänner, nära och kära
* Vara på stranden och lannet
* Blogga

8) Fem Saker Du Aldrig Skulle Klä Dig I, Eller Köpa
* Lång, vid kjol
* Rutig och randig klänning
* Inget som är laim grönt och lila
* Inga färgglada kläder
* Baby- kläder

9) Fem Favoritleksaker
* Ömh... Lek.. Saker? Som bilar..? x)
* Jag väljer saker.. Mobil
* Dator
* iPaddy
* Vad menas med denna frågan..?! x)

10) 10 Personer Jag Vill Se Göra Denna Uppgiften
www.inaogren.blogg.se
www.kkajsajohansson.blogg.se
www.heaa.blogg.se
www.jackieeew.blogg.se
www.asslatjejerna.se
www.juliayes.blogg.se
www.ttomtenissarna.blogg.se
www.hannalovisasol.se
www.bumblebeeee.blogg.se
www.annamarialarssson.blogg.se

Väldigt svårt att välja, så jag tog bara några slumpmässiga :)
Egentligen vill jag att alla ni som läser min blogg och kommenterar gör detta, men det är upp till er :)
(Vissa har redan gjort denna, annars hade jag tagit er oxå ^^)

Kommentarer
Postat av: HANNA

sv: okeej :)

2012-01-13 @ 22:45:39
URL: http://hannalovisasol.se
Postat av: Anonym

sv: Haha kul! ♥

2012-01-13 @ 23:55:52
URL: http://juliayes.blogg.se/
Postat av: kajsa

kul att du utmanade mig!

men jag har redan gjort utmaningen, behöver jag göra den igen? (:

2012-01-14 @ 19:37:32
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0