Statistik på topp!

Jag har ingen aning om vad som hänt, men snart är statistiken över den som var igår
- vilket bara är tummen upp! :D
Riktigt kul att fler och fler hittat hit ;)
Min lilla blogg är ju ganska liten så det blir ju extra roligt när fler och fler hittar hit ;)
Jag har vart ute och fotat en del
- så foto kommer antagligen upp ikväll :)

Idag är det en ganska lugn dag. Jag saknar hästen som jag skulle ridit idag, men det är fortfarande vinteruppehåll och eftersom snön har återvänt får jag nog vänta ytterligare några månader på att få rida :/
Idag står det på schemat:
* Ut och springa
* Plugga resten av dagen
* Blogga så mycket som möjligt
Ja, ungefär det :)
Inte så mycket, så det är ganska chill eftersom veckorna är hets hets HETS så det skadar ju inte med chill ;)
Ha en bra söndag!
Love Ya :)

Kommentarer
Postat av: Kalle Hedin

Hej ;) allt bra med dig? :)

2012-01-22 @ 11:30:20
URL: http://kallehedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0