Långt inlägg angående uppdateringen

.. Känner att bloggen är långt ifrån i topp.. :(
Har vart så nu i kanske tre dagar...
Och jag vet vad det beror på.
Det är knappast något allvarligt fel med statistiken, och inte heller med er underbara läsare. Utan felet sitter vid mig.
Jag har aldrig tid att svara på kommentarerna, ja har fullt upp hela tiden, och den tiden jag får över till bloggen bloggar jag bara för det mesta, och hinner med en del kommentarer. Jag ber 1000 gånger om ursäkt för det.
Det är ganska fullt upp just nu..
.. Vet inte ens om jag kommer hinna med alla läxor och skolarbeten, så, sry bloggen och alla bloggläsare, ni får ta smällen igen :/
Min vecka är ganska fullspäckad, men jag tror och hoppas på att uppdateringen blir bättre. För det gör så ont att veta att man har folk som läser bloggen, folk som man inte hade innan, för kanske en månad sen, och så gör man ingenting för att få bloggen i TOPP, då man liksom har chansen.
Så himla störigt... *SUCK*

Idag är mina planer att sticka ut och springa, sen efter det har jag lite tid över till läxor och annat till skolan imorrn.
Efter det ska jag iväg och spela volleyboll och sen är jag helt slut I Guess, så då kommer jag inte logga in på datorn.
Ser ut att bli en riktigt usel uppdaterings dag idag...
Och det ber jag oxå om ursäkt för.. (Y)
Hoppas imorrn blir en bättre dag, men det tvivlar jag nog lite på, för då är det skola och jag slutar sent på eftermiddagen, och efter det ska jag och en kompis säkert iväg och träna lite.. Kommer inte hem förrän sent den kvällen kan jag tänka mig.. Och DÅ kommer jag väl, förhoppningsvis, få lite tid över till annat, dvs bloggen! :D
Men om jag inte svarar på era kommentarer förrän rejält sent, så vet ni vad anledningen är..  ^^
Ha det så bra! :)
Love Ya<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0