Fixat lite på bloggen

Jag fixade lite på bloggen för ett tag sen.
Snöflingorna- de där jobbiga som gjorde så att hela min blogg laggade- har jag tagit bort, julen är ju liksom över..? ;)
Jag har inte fixat så mycket mer, men uppdateringen är ju helt klart bättre idag än vad den vart på en hel vecka ;)
Statistiken har ju höjts en del oxå- härligt! :)
Känner att jag är lite på spår igen, att jag är med igen och hänger med i svängarna ;)

Hemskt verkligen, när bloggen bara tippar neråt neråt och ännu mer neråt.
Jag blir så arg och ledsen då, på mig och på alla sysslor som måste göras.
Det måste ju kännas konstigt för er läsare att det inte finns några trevliga och inte så många inlägg på en hel vecka, och sen slår det om i en väldans fart, precis som en berg-och-dalbana som rundar hörnet, och inläggen staplas på varandra så att man inte hinner med och läsa allt.
Man tycker ju att det borde finnas en balans, att de är mer än ett inlägg per dag och inte ett inlägg en dag, fyra nästa och sen inga dagen därpå.
Därför funderar jag nu på att göra tidsinställda inlägg när jag får tid, så att ni har något att läsa på dagarna. På kvällarna ska jag försöka ta tag i kommentarerna, då jag inte bloggar alltså ;)
Hoppas vi kan få en balans på detta nu :)

Långt inlägg nu igen..
Ska verkligen försöka minska, för jag vet att det säkert inte är så många som läser mina inlägg ändå ^^
Ha en fortsatt bra dag! Njut av att det är lördag- och skit i att det är trist väder, vilket det säkert är på flera ställen i vårt avlånga land.. :P

P.S. Är med och deltar i Dagens Länkning hos My.
Var med du oxå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0