Dagens

Dagens humör: c:a 67% glad
Dagens outfit: Skjorta i svart och mörkrosa, T-shirt under skjortan i fina mönster, vanliga jeans, kors halsband samt läderarmband
Dagens frisyr: Hästsvans
Dagens ord: Vänner
Dagens mening: Ta vara på det du har och lägg inte ner energi på det du inte har
Dagens låt:



Förklaring till varför jag valde just denna låten:
Den här låten påminner mig om när jag var liten.
Jag var i stugan och hade det jätte mysigt, lekte på åkrarna och ibland stod jag bara och tog till mig allt jag såg, andades in den friska luften och blcikade ut över det vackra landskapet.
Jag älskade redan då naturen.
Vi hade oftast radio på, och på den tiden, då jag var liten, spelades den här låten alltid upp <3
Jag minns den gamla radion vi hade ^^
Kassettband x)
Undrar vad som hände med dom gamla kassettbanden..?
Jag minns tydligt byrån vi hade, den där bruna med stora, runda knoppar.
En byrå som följt med mig genom hela min barndom där ute <3
Tyvärr gjorde vi oss av med den 2011..
Fattar inte hur en byrå kan betyda så mkt, men den gör iaf det ^^
Den här låten är en vacker låt tycker jag, som påminner en om hur snabbt tiden gått. Jag har gått från en liten, nyfiken och sprallig unge till en lång, brunhårig tjej som går på högstadiet med höga betyg som mål.
Sån skillnad..
Jag vill iallafall att denna låten ska bli dagens låt, för den är så bra (Y)

Kommentarer
Postat av: kajsa

sv: håller med dig!



mitt favoritämne är svenska & SO :)

vilket är ditt favoritämne? <3



kram

2012-01-13 @ 20:02:47
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/
Postat av: issa - tjejrappare och låtskrivare

Ha en mysig fredagskväll!:)



KRAM / http://issas.nu

2012-01-13 @ 20:33:01
URL: http://issas.nu
Postat av: hanna ♡

nu är det så att imorgon åker jag till umeå för att få spela min första division1 match någonsin, vilket betyder att bloggningen kommer vara väldigt dålig, kommentarerna också.



så jag hoppas att du får en fin dag imorgon :)

2012-01-13 @ 21:19:35
URL: http://heaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0