Värsta alla <3 dagen


Inte världens bästa Alla Hjärtans dagen idag..
Tror detta kommer vara tidernas värsta alla <3 dag..

Börjar dagen med att åka ut i skogen- snö oväder på köpet- och orientera, en mil.
För vår lärare tog det 1h 12min att gå rundan- för min grupp tog det ungefär 1h 20min eller nåt.
Efter skogen och orienteringen begav vi oss iväg till ishallen.
Här kommer det jobbiga.

Orienteringen var egentligen inte det jobbiga med dagen- för jag älskar naturen och att vara ute och gå.. Ja på helgerna kan jag gå i över 2h- utan det var ISHALLEN som var det negativa med "happy" valentines day..

Jag och mina kompisar satte oss på läktaren och åt vår försenade lunch. Sen fick vi sitta där i över en timme... Och vänta på att få åka(mina kompisar då, inte jag).
Sen så halv 1 stack mina kompisar ut på isen, och jag satt kvar och frös halvt ihjäl. 
Jag hatar is och klarar inte av att åka skridskor, så medan jag satt där på lektaren oroade jag mig för att nån skulle tvinga ut mig på den hemska isen. Så, jag frös och mådde dåligt.
En BRA alla <3 dag, huh?!

Jag hoppas nästa år kommer bli bättre(tyvärr sa jag samma om detta året förra året oxå.. Hm.. Hoppas året blir bättre!)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0