Tjej till kille i Tävling

*Några par-en tjej, en kille- ställer upp i en tävling där de kan vinna flera miljoner dollar*
*De får i uppgift att simma sammtdigt som de släpper vajrar som håller deras partner uppe i luften*
*Ett av lagen är på väg att förlora*

Tjejen till Killen: Gråt inte!
Killen: Det är svårt..Det är en svår tävling älskling.
Tjejen: Men du FÅR inte gråta!
Killen: Men det vara så svårt..Jag är så ledsen..
Tjejen: Jag får gråta, inte DU. Du är kille, killar gråter inte. Jag får däremot gråta.
Killen: Ja men det var ju så svårt älskling..
Tjejen: Men TITTA INTE PÅ MIG DÅ! Gå iväg!Iväg med dig!
*Killen suckar uppgivet och vänder sig om och går därifrån sammtidigt som tjejen sätter näsan i vädret medan tårarna sakta trillar ner nerför hennes kind*

Erhmmm...Skit i bilden.. >.<

Kommentarer
Postat av: Ina Ögren

Sv: hihi göttans ;D älskar we<3it!!

kram<3

2012-02-19 @ 22:34:34
URL: http://inaogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0