Tisdag morgon


Tisdag morgon.
Trevligt trevligt.
"Sov"morgon till halv 11 men är så klart redan uppe ;)
Hahha om tio minuter börjar de andras lektioner.
Först fick vi sovmorgon till 09.00 eftersom vi i Röd grupp bara ska ha en timmes lektion direkt på morgonen.
Sen så visade det sig att vår engelska lärare är sjuk, hon som vi ska ha på första lektionen, så vi fick extra lång sovmorgon ^^
Ja härligt härligt ;)

Idag har jag nästan lika fullt upp som igår. Dock så blev det ett litet fel med volleybollen igår så det blev inget.

Idag är det iaf träning ikväll så jag ger mig iväg efter alla läxorna- dom läxorna jag inte har >.<
Jag tror faktiskt jag har tid för bloggen idag :) Hoppas hoppas...<3

Sista lektionen idag är underbara BILD och shiit vad jag längtat efter bilden!:D

Många kramar te er<3


Kommentarer
Postat av: Ulrika

sv: Ja, allmänt trött och halsont! :/ Men i dag är det ny dag och nya tag så man får se ! <3 ;)

2012-02-28 @ 09:32:02
URL: http://ulrikahafstroms.blogg.se/
Postat av: anna

ne sitte rpå arcus om dagarna nu me ett engelska progranm och ja har inte de matrialet ja ska ha osv så de blir segt väntar bara på om ja kom in på lärcenter

2012-02-28 @ 10:21:27
URL: http://annamarialarssson.blogg.se/
Postat av: Sandra SG

sv: japp ocks gått och blivit sjuk :( tråkigt som 17!! Tack för filmtipsen ndå! <3 ar inte sett ngn av dem så nu fick jag ngt att göra ! <3

2012-02-28 @ 11:13:47
URL: http://dayviewbyssg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0