Måndagar är lite jobbiga


Måndagar är jobbiga, men inte den jobbigaste dagen på hela veckan. Tror faktiskt att måndagen egentligen är den bästa- om man bortser från spanskan på slutet och Volleybollen som tar kol på en. Måndagar är den enda dagen vi har sovmorgon.
Den värsta dagen är faktiskt onsdagarna- eller fredagarna. Egentligen är nog fredagarna värst, men onsdagarna känns ändå värre.. På något sätt iaf =P

Idag är det alltså måndag, imorgon är det tisdag..

Sånt där möte på volleybollen imorgon så jag kommer inte kunna blogga så mycket imorgon heller. Ajja, ni får stå ut, precis som jag. Jag gör mitt bästa med tidsinställda, just so you know :)
Love
Ya

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Jätte fin blogg verkligen! Vad har du gjort i dag då? :) <3 Kram

2012-02-27 @ 16:00:22
URL: http://ulrikahafstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0