♥DBA♥


Jag minns när jag var en tjej som inte gillade musik så mycket.
Jag skrek åt folk att sänka när de satte på rock.
Idag älskar jag rock- lyssnar till och med på Metal ibland.
Jag tycker det är härlig musik.
Började så smått att lyssna på Skillet. Sen gick jag över till Escape The Fate, Asking Alexandria och några andra band. Men framförallt började jag lyssna på DBA, Dead By April.
DBA är ett metalband från underbaraste Sverige och som ska vara på TV ikväll.
De ska uppträda i Melodifestivalen med låten Memories eller nåt liknande.
Jag är fullständigt kär i bandet och deras musik, så jag kommer självklart vara ett fan som sitter bänkad ikväll och ser på dom.
Jag tycker alla borde titta på Melodifestivalen ikväll. Kanske inte värdlens roligaste, men vadå, DBA ska ju vara med eller hur? ;)
Kommer även vara andra roliga artister som uppträder ikväll.
Nästa Lördag tror jag de ska tilll Göteborg, och då hoppas ja på att Ulrik Munther ska uppträda. Kärlek till hnm<3

Hoppas ni sitter och tittar på Melodifestivalen och DBA ikväll! :D
Stor kram till er om ni gör de<3
Kanske en överraskning på bloggen oxå..? ;)

Kommentarer
Postat av: anna

härligt :D



ne ja har vait me polare åh idag har ja shoppat :D

2012-02-04 @ 14:57:41
URL: http://annamarialarssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0