Ibland behöver man vara borta ett tag för att inse hur bra man har det

Sov i en säng för första gången inatt på snart en vecka. Vilken känsla..! 
Haha var redo med benvärmarna- som jag använde mig av när jag skulle sova ibland- men det visade sig att jag inte behöve de. Åt en god frukost och ska snart börja packa upp från lägret snart eftersom jag inte hunnit göra det ännu. 
Tror skolan börjar imorgon, så ska förbereda mig inför den senare idag. 
Har pimpat mina kollegieblock och även mitt pennskrin. Inte så värst snyggt, men annorlunda och mer personligt. 

Så ja.. Sjukt trött. Fint väder, måste ut och sola..! Vad ska ni själva göra idag?:) 

Ett av blocken jag pimpade, haha. 

Kommentarer
Postat av: Angela:)

Hej! Förlåt jag skrev fel förra gången, vi börjar skolan imorgon;) Bra att du har förbrett i alla fall:) Snyggt anteckningsblock!:)

2012-08-19 @ 12:20:27
URL: http://angelassida.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0