I just want to say Hello

Hej alla UNDERBARA läsare! 
Igår var jag iväg på fest med mina kompisar. 
Hade kunnat ha roligare, men är ändå hyfsat nöjd med kvällen. 
Dock förbannad på Vissa bilister som skrämde livet ur mig igår. 
Men det kan vi ta en annan gång. 

Hade en fin kväll. 
Sjukt bra musik men något dansande blev det tyvärr inte. 

Idag har vart en chill dag och nu är jag heelt slut. 
Tänkte ägna mina timmar åt att fixa och dona med bloggen och lite annat sköj. 
KOMMENTERA OM DET ÄR NÅGOT ROLIGT NI VÄLL LÄSA OM :) 

Bild från igår kväll

Kommentarer
Postat av: Louise

Fin bild :)

sv: tack så mycket :)

2012-08-05 @ 18:18:36
URL: http://louisedahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0