För mig är du livet, men jag tar dig för givet

Haft en OK dag. 
Regnade och åskade i morse.
Hade slöjd, där vi såg på en film om kläderna vi har på oss.. Blev chockad och lite bedrövad.
Iaf, kom hem och stack iväg till köpcentrat. Har nu handlat tröja till att springa i(NEJ det är idrott imorgon..!Förmodar att det är orientering). Köpte även min första, stickade tröja..! Wow, nu har jag gjort det. Första plagget som aldrig någonsin legat i garderoben tidigare. Känns mysigt med stickat ^^ 
Köpte lite remmar också när jag ändå var i farten ;) Och tittade på lite kors till konfirmationen. Hittade sjukt snygga :3 

Nu så är det såhär.. Behöver städa, behöver läsa, behöver göra läxorna, göra färdigt för imorgon.. Så nu drar jag iväg ett tag, återkommer antagligen senare ikväll!:) Vi hörs!

Bild från i vintras. 

Kommentarer
Postat av: ellie

Stickat är mysigt :))

2012-08-30 @ 19:33:00
URL: http://elzzis.blogspot.com
Postat av: Angela:)

Vad handlade filmen om?:)
P.s Jag har också gymnastik imorgon!!Aaaahh!!!
Ett mindre intressant ämne för mig då;)

2012-08-30 @ 19:40:04
Postat av: Irma

åh, vilken fin bild! :)

2012-09-01 @ 12:47:28
URL: http://irmalaleh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0