En sån där dag då man gör mycket skoj


Tjena tjena! 
Denna fredag har varit en lugn dag. Satt och tog det lugnt med musik och stickor på eftermiddagen efter lunch och sen åkte jag till frissan och fixade håret. 
Blev jätte nöjd! Fick doftande krämer i håret som sen kompenserades med att håret blev plattat. Me gusta! 
Efter klippningen åkte jag hem och svarade på era kommentarer :) 
Efter det blev det bakning för andra gången den här veckan! 
En annan veritiaon av bakelsen på bilden ovan! 
Gott!(kommer bilder senare) 
Ikväll blir det gottigottgott med tacos och jag täntke ge mig på lite redigering och så ska jag så klart läsa! 
Känner mig duktig haha. Har blivit mycket gjort idag, och jag bara äälskar känslan efteråt. 
Hoppas ni haft en lika bra dag som jag! Chio!:)<3

Kommentarer
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Så härligt att få håret fixat:)

2012-08-10 @ 19:45:17
URL: http://patriciac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0