Bloggen


Bilden har inte någonting med inlägget att göra. Bilden är från igår. 

Jag tycker att bloggen börjar bli smått tråkig. 
Kan väl säga att jag tappat blogglusten lite också. 
Vad vill ni ha mer av? 
Jag behöver ER hjälp med detta, för det är jag som skriver och inte jag som läser, alltså ser jag inte bloggen "utifrån" så att säga. 
Ska jag blogga mer om vardagen? Lägga upp fler bilder? Skriva mer om mina intressen och rikta in bloggen på det? 
Ett tag funderade jag på att byta blogg också, men jag vill helst ha kvar den här. 
Kom bara kom med era förslag! Tack på förhand, 
//Felixiz 

Kommentarer
Postat av: Linnea S ♥

Skriv om något som intresserar dig! :D
Sv: Haha nej, har inget par converse ;) Men jag har 2 par björn borg tygskor ♥

Kram :)

2012-08-06 @ 19:43:00
URL: http://neaseevers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0