Titanic

Så tillbringade jag min lördag(eftermiddag).
Jag och min bästaste kompis satt och såg på Titanic.
Jag är glad över att jag satt med henne, för annars hade jag inte förstått något typ..

Jag sitter här med en halvt förstörd lördag...
..Jag frågade om filmen fick någon effekt på de som sett filmen, men alla svarare bara ´nej´.
Trots detta har jag inte, den närmaste timmen, kunnat tänka på något annat än Titanic...

Filmen i helhet var väldigt bra.
Sorglig men bra.
Jag har själv vart på museet och när man såg möblerna i filmen så tänkte man: men oj de är ju de, och det! Kände igen ganska mycket... ;)

Hur reagerade ni när ni såg Titanic?

Mindre läskig bild.. Puh.. Klarar inte av mer spänning..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0