Statistiken väljer trappan!

Statistiken höjs, HÄRLIGA TIDER!:D

Har blivit dålig uppdatering idag, men jag har bara tagit det lugnt och vart iväg och nu mot slutet av dagen har jag pluggat en del.
Går inte så bra att studera när man är sjuk..

Helgens Blogg ska jag försöka avsluta nu under kvällen, haft GRYMT peppade bloggerskor som engagerat sig till fullt ut i detta!
Jag är så stolt över att det finns så fina personer där ute som ställer upp på mina små tävlingar!^^

Jag har det lite kasst med bilder på lagret så jag får ge mig ut och fotografera någon dag..
Tips på något ni tycker jag ska passa på att fotografera?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0